27.07.2012

Podsumowanie akcji: Wypieki z syropem klonowym, golden syrup i cukrem muscovado

Z pewnym opóźnieniem, za które bardzo przepraszam... chcę  podziękować wszystkim uczestnikom mojej akcji. Macie niesamowite pomysły :) Zapisałam sobie kilka przepisów do wypróbowania, bo jazdę na syrop klonowy mam wciąż, ale staram się rozsądnie dawkować słodkości i ostatnio piekę trochę mniej. Nie wszystkie wpisy spełniły wymogi akcji, niestety wybrałam opcję niemoderowania wpisów, więc nie miałam wpływu na to, co zostaje umieszczone. Nauczka na przyszłość, a w podsumowaniu umieszczam wszystkie przepisy z akcji. Jeszcze raz bardzo dziękuję uczestniczkom za niebanalne pomysły na wykorzystanie w wypiekach i nie tylko złotego syropu i syropu klonowego, które nadają ten niezwykły karmelowy posmak, a dodatkowo w trakcie pieczenia wypełniają kuchnię tak cudownym aromatem, że doprawdy anioł cierpliwości by poległ :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...